Wereldvrede in een doosje. Te mooi om waar te zijn?

Wij weten dat we niet de hele wereldproblematiek kunnen oplossen. Maar samen kunnen we de wereld wél een beetje beter maken. Word lid van Amnesty en ontvang een doosje Wereldvrede.

Samen voorkomen we dat mensen worden aangevallen om wat ze denken of wie ze zijn, help je mee om onschuldige mensen vrij te krijgen en zorgen we ervoor dat daders worden berecht. Jouw lidmaatschap heeft zin!

Maak de wereld een beetje beter door een doosje te kopen met een Amnesty-lidmaatschap.

Jouw lidmaatschap maakt echt het verschil

Dit doosje van Carlijn Kingma ontvang je al bij een lidmaatschap van 50 euro per jaar. Je krijgt willekeurig één van de negen verschillende doosjes toegestuurd. Je kunt natuurlijk altijd opzeggen. Maar liever niet.

Amnesty jaarlijks steunen voor € 50:

Jouw gegevens:

Amnesty International verwerkt persoonsgegevens en andere data in overeenstemming met de geldende wetgeving. Wij vinden jouw privacy erg belangrijk en gaan zorgvuldig met jouw persoonsgegevens om. Meer lezen over privacy.

NieuwsbriefSEPA disclaimer

Logo CBF

Carlijn Kingma is Cartograaf van denkwerelden

Achter haar tekentafel creëert ze fictieve werelden waarmee we de bestaande wereld rondom ons kunnen begrijpen.

Volgens Kingma, die zich als verhalenverteller ziet, hebben we inzicht, vergezichten en verwondering nodig om naar een betere toekomst te kunnen navigeren. Met haar verhalende werelden wil ze bijdragen aan een eerlijkere samenleving. Voor haar eindexamenwerk won Kingma de New Babylon Award, een prijs op het snijvlak van kunst en architectuur.

Wereldvrede by Carlijn Kingma zoomt in op haar nieuwste werk Stargazers & Gravediggers dat zij in samenwerking met Joep van Lieshout maakte. Zo ontstonden er negen doosjes, die samen het hele werk vormen. In ieder doosje zit een verhaal, dat te terug slaat op het detail uitgelicht op het doosje. Je krijgt willekeurig één van de negen verschillende doosjes toegestuurd.

Jouw lidmaatschap bestrijdt onrecht

Jouw steun aan Amnesty helpt slachtoffers wereldwijd.

We onderzoeken de schendingen van hun rechten en brengen de buitenwereld op de hoogte. Met rapporten, lobby, acties en campagnes oefenen we voortdurend druk uit.

Het resultaat? Gewetensgevangenen komen vrij, doodvonnissen worden omgezet, discriminerende wetten worden aangepast, marteling stopt, daders worden berecht.

Jouw lidmaatschap houdt Amnesty onafhankelijk

Wij kunnen alleen wat bereiken door onze leden.

Amnesty wil altijd en overal kunnen zeggen wat ze wil. Tegen welke autoriteit of machthebber dan ook. Daarom nemen we nooit geld aan van overheden voor onderzoek en campagnes. Zo bewaken we onze geloofwaardigheid.

Hierdoor zijn we wel financieel afhankelijk van onze leden. Van jou dus.