Wereldvrede in een doosje. Te mooi om waar te zijn?

Wij weten dat we niet de hele wereldproblematiek kunnen oplossen. Maar samen kunnen we de wereld wél een beetje beter maken. Word lid van Amnesty en ontvang een doosje Wereldvrede.

Samen voorkomen we dat mensen worden aangevallen om wat ze denken of wie ze zijn, help je mee om onschuldige mensen vrij te krijgen en zorgen we ervoor dat daders worden berecht. Jouw lidmaatschap heeft zin!

Maak de wereld een beetje beter door een doosje te kopen met een Amnesty-lidmaatschap.

Jouw lidmaatschap maakt echt het verschil

Dit doosje van Pieter Ceizer ontvang je al bij een lidmaatschap van 35 euro per jaar. Je kunt natuurlijk altijd opzeggen.

Amnesty jaarlijks steunen voor € 35:

Jouw gegevens:

Amnesty International verwerkt persoonsgegevens en andere data in overeenstemming met de geldende wetgeving. Wij vinden jouw privacy erg belangrijk en gaan zorgvuldig met jouw persoonsgegevens om. Meer lezen over privacy.

NieuwsbriefSEPA disclaimer

Logo CBF

Pieter Ceizer is typograaf en kunstenaar

De graffiti-scene van Amsterdam was de bodem van de creatieve carrière van Ceizer, waar hij vanaf zijn elfde werd hij geïnspireerd door de muurschilderingen op het oude Museumplein.

De kunstacademie in Den Haag verliet hij na drie jaar om vervolgens fulltime kunstenaar en ondernemer te worden. In zijn abstracte, vaak kleurrijke werk ontmoeten woorden, letters en figuren elkaar. Ceizer werkte samen met merken als Coca-Cola, Tommy Hilfiger, Nike, Adidas, Levi’s, en veilinghuis Sotheby’s.

Jouw lidmaatschap bestrijdt onrecht

Jouw steun aan Amnesty helpt slachtoffers wereldwijd.

We onderzoeken de schendingen van hun rechten en brengen de buitenwereld op de hoogte. Met rapporten, lobby, acties en campagnes oefenen we voortdurend druk uit.

Het resultaat? Gewetensgevangenen komen vrij, doodvonnissen worden omgezet, discriminerende wetten worden aangepast, marteling stopt, daders worden berecht.

Jouw lidmaatschap houdt Amnesty onafhankelijk

Wij kunnen alleen wat bereiken door onze leden.

Amnesty wil altijd en overal kunnen zeggen wat ze wil. Tegen welke autoriteit of machthebber dan ook. Daarom nemen we nooit geld aan van overheden voor onderzoek en campagnes. Zo bewaken we onze geloofwaardigheid.

Hierdoor zijn we wel financieel afhankelijk van onze leden. Van jou dus.